expr:content='data:blog.isMobile ? "width=device-width,initial-scale=1.0,minimum-scale=1.0,maximum-scale=1.0" : "width=1100"' name='viewport'/> pleasures of life: Der Literarische Adventskalender

1. Dezember 2012

Der Literarische Adventskalender


In diesem Jahr möchte ich nun meine Leidenschaft zur Literatur mit euch teilen. Ich habe mir überlegt einen Literarischen Adventskalender auf meinem Blog anzulegen. Hier erwarten euch nun jeden Tag ein Bild und ein Gedicht. Ich hoffe, ihr habt genauso viel Freude daran wie ich und freue mich auf die bevorstehende Adventszeit.

This year I like to share with you my passion for literature. I thought about a christmas calender full of photographs and poems. Unfortunately I'll manly share German poets so I am very sorry but I won't translate them into English, 'cause I think this would spoil these nice poems. But maybe you like them even in German or just look at the pictures. 
I am looking forward to a very nice and cosy Advent season with you.


Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen